28 КВІТНЯ, ВІВТОРОК
Доброго ранку,
мої любі діти!
1. Математикамої любі діти!
Тема: Розв`язування рівнянь, у яких один із компонентів є числовим виразом.
1. Каліграфічна хвилинка
Знайдіть закономірність і продовжіть ряд чисел.
422, 444, 466, ..., ... , ... .
988, 966, 944, ..., ..., ... .
2. Усно № 985.
Зразок:
354 - (240 - 36) (зменшуване 354, від`ємник виражений різницею чисел 240 і 36)
3. Щоб дізнатися як розв`язувати рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом, спочатку обов`язково подивись це відео і ти все зрозумієш.
https://www.youtube.com/watch?v=QxXw-pvWeOk
4. А тепер і сам розв`яжи рівняння № 986.
5. Задачі № 988 та 991 (без сніжинки).
Впевнена, що у тебе все вийде!
2. Українська мова
Тема: Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.
1. Каліграфічна хвилинка
Пропиши один рядок нн тт, а другий рядок лл сс.
Спиши слова, поділивши їх для переносу:
Оповідання, взуття, знаряддя, рукоділля.
2. Зроби звуко-буквений аналіз слова узлісся.
3. Повтори правило на стор. 153.
4. Виконай вправу 369.
Дію, яку означають виділені дієслова, підписуй скорочено простим олівцем: зав. д., незав. д.
Порядок аналізу прикметника як частини мови, можеш повторити з вправи 319 стор. 133 або на форзаці підручника.
5. Стор. 155 - 156 вправа 370.
Запамятай правопис і значення поданих слів та склади і запиши з цими словами речення.
УВАГА! У складених реченнях використовуй дієслова, які вказують на завершену дію.
Надійшли фото цієї роботи мені на Viber
3. Літературне читання
Підручник стор. 158 - 159 читати виразно.
Якщо бажаєш більше дізнатися про українського письменника Михайла Стельмаха, можеш переглянути це відео.
https://www.youtube.com/watch?v=1irKMfYRKio
422, 444, 466, ..., ... , ... .
988, 966, 944, ..., ..., ... .
2. Усно № 985.
Зразок:
354 - (240 - 36) (зменшуване 354, від`ємник виражений різницею чисел 240 і 36)
3. Щоб дізнатися як розв`язувати рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом, спочатку обов`язково подивись це відео і ти все зрозумієш.
https://www.youtube.com/watch?v=QxXw-pvWeOk
4. А тепер і сам розв`яжи рівняння № 986.
5. Задачі № 988 та 991 (без сніжинки).
Впевнена, що у тебе все вийде!
2. Українська мова
Тема: Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.
1. Каліграфічна хвилинка
Пропиши один рядок нн тт, а другий рядок лл сс.
Спиши слова, поділивши їх для переносу:
Оповідання, взуття, знаряддя, рукоділля.
2. Зроби звуко-буквений аналіз слова узлісся.
3. Повтори правило на стор. 153.
4. Виконай вправу 369.
Дію, яку означають виділені дієслова, підписуй скорочено простим олівцем: зав. д., незав. д.
Порядок аналізу прикметника як частини мови, можеш повторити з вправи 319 стор. 133 або на форзаці підручника.
5. Стор. 155 - 156 вправа 370.
Запамятай правопис і значення поданих слів та склади і запиши з цими словами речення.
УВАГА! У складених реченнях використовуй дієслова, які вказують на завершену дію.
Надійшли фото цієї роботи мені на Viber
3. Літературне читання
Підручник стор. 158 - 159 читати виразно.
Якщо бажаєш більше дізнатися про українського письменника Михайла Стельмаха, можеш переглянути це відео.
https://www.youtube.com/watch?v=1irKMfYRKio
Бажаю плідної роботи!
До зустрічі під час онлайн - уроку о 12:00 в ZOOM.
До уроку заздалегідь приготуй зошит з російської мови (будемо писати диктант), чернетку, ручку та підручник з літературного читання.
Після уроку сфотографуй та надійшли мені написаний диктант.
До уроку заздалегідь приготуй зошит з російської мови (будемо писати диктант), чернетку, ручку та підручник з літературного читання.
Після уроку сфотографуй та надійшли мені написаний диктант.
Коментарі
Дописати коментар