27 КВІТНЯ, ПОНЕДІЛОК


Вітаю, мої любі діти!

1. Природознавство 
Тема: Травна система. 

1. Чи добре ти засвоїв тему "Опорно-рухова система людини та формування постави"? Перевір себе. Виконай цю тестову роботу.

Код доступу 991943

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або за цим посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=991943

2. Сьогодні починаємо вивчати травну систему органів людини.
Як побудована травна система? Які зміни відбуваються з їжею в органах травлення? Про це ти дізнаєшся з відео - уроку

https://www.youtube.com/watch?v=3ij40Fh5vcU



3. А тепер, щоб закріпити матеріал, прочитай у підручнику стор. 149 - 150 та дай відповіді на запитання.


4. Заповни зошит з друкованою основою (стор. згідно теми уроку).



2. Математика 
Тема: Зміна частки при зміні дільника у кілька разів.

1.  Усно № 978. Порівняй дільники і частки. Зроби висновок.

2. Уважно прочитай та запам`ятай правило на стор.148.

3. Подивись це відео, в якому міститься детальне пояснення залежності частки від зміни дільника на кількох прикладах.

https://www.youtube.com/watch?v=eJTZ-3EzrS0

4. Виконай письмово № 979, 983, 984

5. За бажанням розв`яжи завдання на кмітливість № 982.


3. Русский язык 
Тема: Слова для обозначения предметов 
(имя существительное).

1. Згадай, що таке іменник?
Іменник на русском языке называется имя существительное. 

2. Посмотри этот короткий видео - ролик об имени существительном.

https://www.youtube.com/watch?v=cW1xigxGFE8

3. Запомни это правило.

Имя существительное - это самостоятельная часть речи, которая обозначает предмет и отвечает на вопросы кто? что?

Имена существительные могут быть одушевлёнными (отвечают на вопрос кто?) и неодушевлёнными (отвечают на вопрос что?).

Названия растений не являются одушевлёнными существительными.




4. Выполни упр. 421, 424 (устно), 427.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завдання на 19 березня, четвер

18 ТРАВНЯ, ПОНЕДІЛОК

27 ТРАВНЯ, СЕРЕДА